Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Tokio Hotel... ή Paramore... ???

Από την σκύλα η στη χάρυβδη?? Σκύλα δηλαδή Paramore ... από το να ακούει το παιδάκι μου ένα ερμαφρόδιτο αγοράκι με μαλλί Liono (βλ. Thundercats) καλύτερα την τσαντισμένη κοπελίτσα με το κόκκινο μαλάκι που τα χώνει ωραία και η μουσική της μπάντας καλύτερη. Αν και το δικό μου το παιδάκι άλλα θα ακούει.... άλλο αυτό.... μην γελάτε εσείς που ξέρετε...
Με αφορμή το album των "Paramore-Brand New Eyes" που άκουσα πρόσφατα και εξεπλάγην θετικά από μια τέτοια μπάντα είπα να γράψω κάτι σ'αυτο το blogaki μας για αυτούς. Ένα είδος μουσικής που δε το κατατάσσεις εύκολα κάπου συγκεκριμένα, το λες ροκάκι και ξεμπερδεύεις, καλές εμπνεύσεις μουσικά και στιχουργικά, καλογυαλισμένη παραγωγή. Κομμάτια όπως το Ignorance που έγινε και single, το Carefull που ξεκινάει δυνατά τον δίσκο, Playing God το όποιο μου καρφώθηκε στο αυτί με τη μία και παίρνει αστεράκια στον Media Player μου συνεχώς, όπως επίσης και την υπερεπυτιχία Decode που μπήκε σαν soundtrack στην νεανική εξίσου ταινία και μεταφορά βιβλίου Twilight της Stephenie Meyer (τρελή "μπίσνα" η τύπισσα). Γενικότερα έχει και τα χαλαρά του ο δίσκος με τα ακουστικά The only exception και
Misguided Ghosts για να αράξουν και λίγο τα όττα μας.
Γι'αυτό άφησε τα Monsoon παιδάκι μου και άκουσε κάτι ποιο σωστό έτσι.... ?? Μπράβο κι εγώ Θα σου πάρω όλους τους δίσκους των Black Sabbath... που θα πάει θα σε βάλω στον σωστό δρόμο....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου