Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ο Λούης, ο θρύλος του Περάματος

Διαβάστε κάποιες από τις μεγαλύτερες ατάκες του Λούη, του θρύλου του Περάματος που έγινε και θέμα στους «Πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη.

1) «Δεν θυμάμαι πως με λένε. Η μάνα μου που με ήξερε καλά, από τότε που γεννήθηκα μαλάκα με ανέβαζε, μαλάκα με κατέβαζε»

2) «Οπου σε πάει ένα βιβλίο δεν σε πάει ούτε το όνειρο, μα ούτε και το κύμα. Τα πιο μακρινά και φανταστικά ταξίδια στα κάνει το βιβλίο»

3) «Ο άνδρας είναι πολυγαμικό άτομο. Οι κοινωνικοί θεσμοί τον ανάγκασαν να βάλει τα χέρια του και να βγάλει τα μάτια του»

4) «Όλα τα μέλη του σώματος γερνάνε. Μόνο η καρδιά δεν γερνά. Αλλά η αφιλότιμη σε προδίδει στο τέλος»

5) «Μία φορά πήγα να πω μία αλήθεια και στραμπούληξα την γλώσσα μου. Από τότε τις έκοψα… μαχαίρι. Μόνο ψέματα, είπα, από εδώ και πέρα»

6) «Παίρνω σύνταξη από το ΝΑΤ. 427 ευρώ το μήνα, κάθε 25. Την πρώτη μέρα που τα παίρνω είμαι αυτοκράτορας. Από την επόμενη, υποφέρω αξιοπρεπώς»

7) «Που μένω; Οπου δύο και εγώ τρεις»

8) «Η γυναίκα που μου άρεσε πάντα, ήταν η γυναίκα του άλλου»

9) «Αν δεν κρατιέσαι στην ζωή από τα χέρια σου, δεν είναι ζωή αυτό. Είναι σύμπτωση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου