Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Η σχέση Μπάγεβιτς – Σαμαρά

Είναι λίγο περίεργο, αλλά ο Ντούσαν Μπάγεβιτς και ο Αντώνης Σαμαράς έχουν φιλική σχέση. Το πώς ξεκίνησε αποκαλύπτει σήμερα το atofioblog μέσω παλαιότερης συνέντευξης του Σέρβου τεχνικού το '96 που αναφέρθηκε και στον νυν πρόεδρο της Ν.Δ.
- Είσαστε φίλος, όμως, του Αντώνη Σαμαρά. Αυτό σημαίνει ότι θα ψηφίσετε και Πολιτική Άνοιξη στις προσεχείς εκλογές, μια που ήδη είσαστε Έλληνας και με τη βούλα, και έχετε δικαίωμα ψήφου;
«Μου βάλατε πολλά θέματα μαζεμένα. Ας τα δούμε ένα-ένα. Κατ' αρχήν, ο Αντώνης Σαμαράς είναι φίλος μου. Τον εκτιμώ πολύ σαν άνθρωπο. Είναι ένα πολύ καλό παιδί. Και πρέπει να πω ότι με έχει βοηθήσει πάρα πολύ, από τότε που ήταν υπουργός Εξωτερικών, με την οικογένεια μου που ήρθε από το Μόσταρ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα ψηφίσω και το κόμμα του. Έπειτα είπατε ότι είμαι Έλληνας. Πράγματι αισθάνομαι Έλληνας, κατά το ήμισυ όμως. Δεν μπορεί ο άνθρωπος να ξεχάσει την καταγωγή του και να αλλάξει η νοοτροπία του. Ας μην κοροϊδευόμαστε, λοιπόν. Βασικά είμαι Γιουγκοσλάβος. Αλλά θα ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου στην Ελλάδα, σαν Έλληνας».
- Τότε τι θα ψηφίσετε;
«Η ψήφος είναι μυστική... Δεν θέλω να αρχίσω να λέω πάλι τα ίδια, γιατί θα λένε ότι είμαι ΠΑΣΟΚ! Όπως τότε που ήμουν παίχτης και έδωσα αυτή την περιβόητη συνέντευξη στον Γιώργο Λιανή. Είχα μιλήσει για την προσωπικότητα του Ανδρέα Παπανδρέου».
- Πάντα εκτιμούσατε τον σημερινό πρωθυπουργό...
«Αυτό είναι γεγονός. Και θα τον εκτιμώ πάντα. Είναι μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα, που άλλαξε την μορφή της Ελλάδας και την μοίρα των Ελλήνων. Νομίζω ότι θα αφήσει ένα μεγάλο κενό πίσω του όταν φύγει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου