Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Heed, it commands, heed my will....

Οι αισθήσεις μουδιασμένες, το μυαλό αλλού, στο κενό! Τι με περιμένει? Διάθεση μηδέν! Αναχώρηση από το σπίτι 7 μισή με κατεύθυνση στο σταθμό Λαρίσης. Ένας φίλος με περιμένει εκεί με άδειο βλέμμα απορημένο. 8μιση αναχώρηση για Κόρινθο και η συζήτηση για το μέλλον κυριαρχεί πάνω από όλα. Φτάσαμε χωρίς να το καταλάβουμε κόσμος πολύς, βλέμματα βγαλμένα από εφιάλτες και άλλα σα και το δικό μου. Καμία χαρά, μόνο λύπη!

Περνάω το κατώφλι και ξεκινάει κάτι καινούργιο, άγνωστο μα δε σε ένοιαζε τι θα γίνει μετά, όλα θα πάρουν το δρόμο τους για μια πολύ κουραστική μέρα! Συζητήσεις, τάξη και αταξία, όρθιος για πολλές ώρες μαζεμένοι όλοι μαζί σαν πρόβατα στη στάνη για φακέλωμα! Ουρές μεγάλες και μικρές, μετά πηγαδάκια και πάλι στη σειρά. Κάποιοι καταρρέουν από τη μεγάλη αναμονή, άλλα φτάνει η νύχτα και τελειώνει το μαρτύριο. 

Το καινούργιο σπίτι εμφανίζεται μπροστά μου. "Λίγο ακόμα" λέω "και τελειώσαμε, λίγο ακόμα" στάση και πάλι πελεκάνου για καμιά ώρα ακόμα, ώσπου χωρίς να το καταλάβω κάνει την εμφάνιση του το κρεββάτι μου. "Επιτέλους" λέω "ήρθε η ώρα". Ξεντύνωμαι και τακτοποιούμαι και το μόνο που έχω στο κεφάλι μου για τα επόμενα λεπτά είναι αυτό.......




....bleed, it says, bleed you will !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου